top of page
  • צליל אלפסי

Milky Soaps - סבוני חלב

למה סבון טבעי?

אומנם יקר יותר, אך עדיף באין מונים על החומרים המתועשים. שימוש בסבון טבעי יפחית את השימוש בקרמים למיניהם, משום שבניגוד לסבונים הסינטטיים, מרכיבי הסבון הטבעי אינם גורמים לניקוי והסרת כל השומנים החיוניים של עורנו כפי שהסבון הסינטטי עושה. זאת לצד יכולות ניקוי גבוהות של עודפי לכלוך מעורנו. בנוסף, סבון טבעי מרגיש נעים ומלטף בזמן השימוש במקלחת הן על הגוף ובעור הפנים.

תהליך ייצור סבון טבעי באופן אישי הינו תהליך בעל תוצר שימושי, ידידותי לסביבה, המאפשר לבטא את היצירתיות שבך. ניתן לבחור את הריח, את הצבע ואת הצורה ובכך להפוך את הסבון למדויק ואישי עבורך. למי שיעדיף לרכוש סבון טבעי, ייהנה ממגוון ניחוחות ארומתרפיים בעלי ערך מוסף לעור.

נשאלת השאלה למה סבון עם חלב?

התשובה לכך מוסברת על ידי אנלוגיה בה האוכלוסייה נחלקת לשתי קבוצות: הראשונה - אוהבי קפה על בסיס מים. השנייה – אוהבי הקפה ההפוך על בסיס החלב.

אוהבי הקפה ההפוך יסבירו כי הקפה מרגיש עשיר וקרמי יותר לעומת הקפה על בסיס המים. כמו בקפה, כך גם בסבון- שילוב חלב במקום מים בתהליך ייצור הסבון, יעשיר את ההקצפה וירכך אותה בזמן השימוש בו. סבון עם חלב מכיל חומצות שומן שתורמות לעורנו, ממש כמו בקפה ההפוך במסעדה האהובה עליכם הוא יהיה יותר קרמי ועשיר יותר לעומת הנס הרגיל מהבית, על אף ששניהם מעוררים אתכם בבוקר.

נוסף על כך, החלב מן החי מכיל חומצות לקטיות וחומצות אמינו אשר יתרמו לנו בניקוי העור ופינוי שאריות עור ישן. החלב גם מכיל ויטמינים וככל שהוא שומני יותר, כך הליפידים שמרכיבים את החומצות בשילוב עם השמנים והגליצרין, מעניקים טיפול מאוזן ונכון יותר לעורנו.


אם סבון העשוי מחלב עשוי להתקלקל?

אענה כי אינו מתקלקל וזאת בזכות ה- PH הגבוה בשילוב המרכיבים היוצרים את הסבון אשר מונעים את התפתחותם של החיידקים. למי מכם שמעדיף שימוש בחלב צמחי מכל סיבה שהיא, אציין כי זוהי אלטרנטיבה מעולה. אותם ויטמינים (A,B,E ועוד..) ומינרלים שאתם צורכים מבחינה תזונתית מגיעים הפעם להזין את עורכם.


גולת הכותרת הינה סבון מחלב אם!

התהליך הטבעי והמתוחכם של גופנו בו נוצר חלב ייעודי לתינוק ואף מתאים את עצמו לפי שלבי ההתפתחות השונים של היילוד, מראה כמה זה טבעי לנו לעשות שימושים נוספים בחלב זה. חלב שגם עשיר יותר בשומן לעומת שאר סוגי החלב, וגם מכיל ויטמינים רבים A,C,D ו-E ויטמינים אלו הינם אנטיאוקיסדנטים המשפרים מצבי עור שונים. חלב אם גם מכיל סוכר רב יותר מבשאר סוגי החלב האחרים וזה יעיל בהפקת בועות סבון גדולות יותר וקרמיות יותר היוצרות חווית סיבון מושלמת. זהב של הטבע כבר אמרתי?

אפשר גם רק "למה סבון טבעי ?


0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page